...

hallåja alla glada där ute :D idag är det fredag och jag ska inte göra något särskilt alls. pappa kommer hit en sväng idag också för att fixa det som han inte han med igår, annars ska jag och nova försöka ta oss ut en sväng. i morgon är det fyrtioårs fest på g, och även sveriges andra em match, den första gick ju jävligt bra så vi får väll hoppas på en repris i morgon. men med sveriges vanliga tur ska man inte hoppas på förmycket.

alltså det är helt sjukt hur snabbt de små liven utvecklas, bebisar då alltså. på väldigt kort tid har nova lärt sig en massa bla, att gå, peka efter lampan, säga min systers namn och göra rörelser till imse vimse. hon har även börjat med att helt plötsligt slänga sig runt min hals och vilja pussas och kramas. om två veckor blir hon ett år. jag förstår inte hur fort tiden går alltså, ett helt jävla år har jag haft min älskade prinsessa nu. och vet ni vad det bästa är, att detta kommer vara förevigt. jag minns när alla skrev till sina pojk/flickvänner "åh älskling, vi har varit tillsammans i ett år nu, och fler ska det bli" och så tar det slut en månad efter. men som tur är, är nova min dotter som kommer finnas hos mig hela livet. älskade underbara nova!

nu ska vi busa, och sen ska hjärtat få middag! have a nice day ppls :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback