...

det blev ingen tvättdag för oss idag, vi somnade och missade tiden helt. men det kommer en dag i morgon också, något possitivt med detta är att nu hittar man en massa gamla kläder man inte använt på evigheter. middagen är precis avklarad och snart ska vi bege oss utåt och gungeligunga lite, har en liten känsla av att povisen kommer somna i vagnen så jag får väll ta med mig en bok ut eller något. haha shit, medans jag skrev detta frågade jag nova om vi skulle gå ut, och några sekunder senare kryper hon fram med en sko i ena handen. vet hon vad hon gjorde eller var det bara en tillfällighet, gosh min lady är smart! hade det inte varit min dotter hade jag nästan blivit imponerad ;)



student 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback