...

godmorgon, har precis fått i nova lite gröt och mig själv ett äpple. jag kan aldrig äta frukost direkt när jag vaknar, så det  får bli nästa gång jag orkar resa mig härifrån. vakna med the voice är på tv, det är alltså som vanligt här. snart ska vi gå och lägga oss igen, nova är trött igen, likaså jag. så jag bangar inte för att bädda ner mig igen. jag måste säga att mitt liv är väldigt behagligt. tänk stackars petra, nu sitter hon på sitt jobb, och är säkert skit trött. men baby, jag ska skänka en tanke till dig när jag går och lägger mig igen ;)

idag ska jag försöka ragga upp en tvätt tid, för nu börjar det krisa alltså, vi har snart inga kläder, men hur jävla kul är det att tvätta på en skala? men jag har ett problem, hur fan ska jag få ner nova + fyra säckar tvätt i tvättstugan. aja, jag får väll ta till mina super-mallan-krafter!

åååh, alltså jag får damp nu, det går fan aldrig att lägga upp bilder!!!!!!! :@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback