...

vilken pissigt väder det är idag alltså, men egentligen gör det inte så mycket. min hals är fortfarande ur funktion och likaså mitt huvud. jag fick sovmorgon till halv tolv idag, eftersom att nova och sebbis körde iväg och handlade halstabletter och honung till mig, tummen upp för det! idag kommer petra hit en sväng, så idag får man i allfall prata av sig allt skit som samlas i huvudet :). och vet ni vad? jag ska försöka ge mig på bakningen också, men jag vetifan vad jag ska försöka göra? tips någon, pleeease? ikväll är det sveriges premiär i em, är ni peppade? hahahah. nova börjar bli lite otålig, hej så länge lovers!

/m

Kommentarer
Postat av: jempa !

haha bakning, nej men färgning, thanks mallan :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback