...

nu är den en vecka och två dagar sedan jag uppdaterade min blogg senast! faktiskt har jag inte haft t i d, hur det egentligen kan vara möjligt. men saken är den, att nova sover inte lika ofta och liga länge på dagarna längre (när hon gjorde det passade jag på att blogga). så istället den lilla korta tiden jag får för mig själv får jag istället ägna åt mitt crib. disk, plock och annat som är omöjligt att göra med en ettåring vaken. låter hur kul som helst va? men jag tänkte faktiskt försöka förbättra mig. när vi får den nya datorn lär det i allfall hända ett och annat i min blogg, för visst är det roligare att blogga med en ny dator!

i allfall, just nu är jag hemma hos mamma och familjen, jag och nova åkte hit igår för att slippa vara alone hemma när sebbe jobbar. så idag är det planerat att vi ska pysa oss hemmåt igen. jag har absolut ingen aning om vad som händer ikväll, tips någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback