...

en getingjävel har satt sin tagg i mig :( det dunkar och svider som fan! typiskt att den just ska välja mig som offer. tån är 3 gånger större än de andra tossarna, jävligt snyggt om ni frågar mig! jag som trodde man dog av getingstick, men tur hade väl jag, för  här sitter jag, lika levande som förr! vilken tur ni har va!

ngn har ändrat inställningar på datorn, texten på skärmen är så pytte att man inte ens ser den om man kisar. kan det vara nova som varit i farten och tryckt igen? det lägger jag min röst påå aif. ikväll är jag sugen på film maraton, & det ska det bli, sen om det blir med mig själv eller min extremt glada sambo får v i  se!

hörde att det ska bli sämre väder i morgon, faktiskt deppar jag inte, för äntligen kan jag åka till väla med gott samvete. längesedan jag var där sist & nu kliar det i fingsingarna. kanske blir det till och med tid över i morgon och då ska jag ta mig nöjet att boka tvättis, bättre kan inte min fredag bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback