...

fortfarande fint väder i helsingborg, underbart! inte en ända dag har jag gömt mig innomhus, utan det har varit stranden varja dag, och det trivs vi med! idag är jag barnledig, inte just nu för tillfället men efter halv elva. nova ska med sin farnor till stranden och jag ska på andra äventyr. måste hinna fixa ihop lite käk till henne också, så hon inte svälter ihjäl på beachen!

förresten, hämtade ut min älskade mobil igår, lagning vettni! så nu är den helt och på g igen, men JAG HAR INTE MINA NUMMER KVAR!! så give me! men ni ska veta att det är jävligt skönt att ha sin kära mobil igen, den andra jävlen jag hade (lånade en av mamma) tog det ungefär en kvart att skriva ett sms från. det var ju bra om man skulle typ skicka iväg ett snabbt sms, haha.

nu måste jag ta fram kock malin och fixa mat och sessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback