...

jag och novis var nere i stan en runda idagens, jag hade planerat att inte handla något, eftersom jag behöver spara mina pengar till gbg, men som vanligt lyckades jag inte. det blidde en tröja, ett nagellack, hårinpackning, två bhar och en kajal, pretty najs faktiskt. jag hittade dessutom världens finaste skor (sällan?) men de fanns tyvärr inte i min storlek, blev faktiskt riktigt lissen, för tro mig ni skulle sett dem, dem var verkligen to die for. det bästa med allt var att de bara kostade ynka 2 0 0 k r o n o r, tidigare pris var 600! men man kan inte få allt, vafan är mina fötter så pytte för? :( vi han också med att luncha med petra, kina buffé och jag är fortfarande proppens alltså! nu har vi i allfall varit hemma ett tag, nova har ätit middag och jag håller på att plocka undan lite. det blir ju stökigt på ett, två, tre alltså, helt sick! fast jag antar att alla småbarnsföräldrar skulle säga precis samma sak, nova är en jävel på att riva ut allt från skåp och lådor. nu kallar disken! peys



världens bästa mamma och världens bästa dotter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback