våg

så .. nu är idrottsgalan slut. och nu då? jag vet inte? sova kanske? :D
nej, jag är förr pigg för det, hihi! jag vill handla, massor! men nej. have to save money.
vet ni en sak? jag är helt lycklig. min pappa har köpt en våg! och nu tänker ni och? vem
fan har inte en våg i huset. men tänk att vi inte har haft en på mins tio år!
vilket har resulterat i att det är jääääääävligt svårt att hålla koll på vikten.
mamma och pappa störtvägrade innan "man blir knäpp av en våg" säger pappa.
och mycket riktigt idag har jag ställt mig på den ungefär 8 gånger för att se så
den visar absolut rätt. därför har min mat bestått av knäckebröd idag!
men nu ska jag se om jag kan mixtra lite med min blogg.
eller i allafall hitta någon fin bakgrund. för hannah har lovat mig att hjälpa till lite (a)
hon är proffs på sånt, hihi! hare guttgutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback