uppesittar'n

halv elva gick jag upp på mitt rum för att sova. klockan är nu 01.13 och är fortfarande lika pigg. yes!
skola i morgon (en lektion klockan ett) men endå. nova somnade tidigt, vilket innebär att hon kommer vakna vid sju, åtta (om jag har tur). rödsprängda ögon i morgon? lutar åt det hållet.

asså facebook går mig på nerverna nu, varje dag ligger det 27300000 mejl i inkorgen på min hotmail därifrån.
mitt medlemskap kan säga hej och goodbay nu!

jag är så otroligt suen på utgång nu, men innan jag sätter min fot på något uteställe ska en maffig hårförlängning göras. jag står inte ut med mitt äckligt fula hår. jag kräks asså. fulaste färgen ever, fulaste frisyer, fulaste allt.
negativ? nej :D

nu ska jag försöka dreggla kudde! :)

image182

fick den av emma innan idag, haha! söt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback