the day

godkväll. sitter och tittar på idrottsgalan med mam and dad.
ska egentligen läsa min bok om heliga birgitas uppenbarelser,
men till och med idrottsgalan är roligare än det.
var i skolan en lektion idag, inte speciellt lönt att vara i skolan idag,
vi såg en film om hitler och sen slutade vi.
yes? kul att man kört in helt i onödan typ. annars har dagen varit lugn.
jag har bara lekt med nova hela dagen typ, sjungt, läst böcker och tjoat.

och vet ni en sak? eller ja, jag hoppas ni vet! nu är det bara tre dagar kvar tills jag fyller år! :D
wei! snart är jag 19! haha :D

nova har varit väldigt glad idag, skrattat hela dagen typ.
hon har lärt sig något nytt också. om man lägger handen
och klappar på hennes mun så låter hon som en indian, skit sött!
min lilla pärla ;D vill visa en söt bild jag har på mobilen, när hon
räcker tunga och gapskrattar, men jag hittar inte min sladd så jag
kan lägga in den ..

ska pysa lite ett tag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback