snäll tablett?

tjena moss.
nova ligger brevid mig och försöker skaka sönder sin sol, tydligen skit kul tycker hon!
vi vaknade för ett tag sedan. fast vi var uppe vid åtta och åt gröt först. sen kollade vi på lite nickelodeon, tills nova somnade om. jag trodde mina ögon skulle sprgängas, jag var så trött. men jag fick några minuters sömn till, så nu är jag piggelin. seb stack till skolan vid åtta, kommer hem vid tre fyra. kul? jag tror någon slog honom riktigt hårt i headet igår. eller så har någon gett honom snälltabletter. för det första så erbjöd han sig att hämta mig och nova i ekeby. han avslöjade också att han hade en överraskning till oss (mycket ovanligt för att vara seb).
När vi sen hoppade in i bilen tog han fram en bukett med flowers till mig (:O :O :O :O) och en pyjamas till nova.
verkligen skit söt, den är rosa med röda hjärta, och ett stort på bröstet där det står "made to love".
(VERKLIGEN INTE LIKT HONOM) när vi var påväg in till honom sa att han, att han hade ändrats, man ska inte bara tänka på sig själv förklarade han för oss, WHAT? liksom. vad fan har flugit i honom. man ska inte klaga, men man blir lite rädd. vi får se hur länge detta håller i sig ;)

nu ska jag gå och tvätta nova, sen ska hon få rena kläder och lite banan.
förhoppningsvis somnar hon så jag kan ta mig en dusch. ska se om sebbis är tillräckligt snäll för att ta med oss till väla. man får passa på innan han ändrar inställning igen. haha!

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback