sick again

varje gång jag sätter mig framför datorn glömmer jag sladden till kameran.
känns som om jag behöver uppdatera med lite bilder lirre. men icke.
jag har bäddat ner mig i sängen så skönt, så det får bli någon annan dag (igen).

nu är det bara två dagar kvar tills jag fyller nitton. haha! jävla tjatande jag vet, men
bara så att ni inte glömmer det ;)

mitt humör är rent åt helvete för tillfället, jag är arg på allting.
plus att jag känner mig febrig och hängig, YES GIVE ME SOME SJUKDOMS!
jag orkar inte detta alltså. först är man sjuk, sen frisk i en veckan, sjuk i några
dagar, frisk en dag osv. GAH! kan inte bara någon uppfinna en aldrig-mera-sjuk tablett?
coolt. kanske jag borde satsa på.

nova ligger och sussar gott i sin säng brevid mig. fast hon har dock varit nära
att vakna ett x antal gånger. när jag lyfter täcket i min säng så ligger där 44448484 leksaker
som tjuter och har sig så fort man nuddar dem. inte nog med det, klantröven jag sätter ner min fot
på en av hennes leksaker som ska likna noas ark, och ni kan ju tänka er själva hur det lät, MUUUU,
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, IIIIIIIIIIIIIIH, TUUUUUT TUUUUUT. fan mitt hjärta höll på att flyga ur kroppen för fan!
stackars nova då, vaknar av en jävla ko som muar, haha. men hon bara gnydde lite som somnade
hon igen. men en sak är säker! ge mig en egen boning, för här står jag inte ut mer.
jag blir begravd i novas leksaker snart!

nu är klockan tjugo över elva, ska vi se vad klockan blir idag innan jag somnar idag.
har blivit sent de senaste daysen. jag är så onödig, vem fan bryr sig? HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratulerer med dagen.
Hilsen Ylva, Christer, Tord-Rune tante Bente, Kjell Odin og Rocky.

2008-01-17 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback