senare

jag får panik, ni har ju suttit och stirrat på skärmen i snart tre timmar. och vad är resultatet?
jo, ett svar av, sju typ. det är så sjukt tråkigt och ointressant. funderar på att ta en paus och duscha lite,
känns som om det är behövligt. men ni måste erkänna att det är väldigt roligt att jag skriver lite långtråkiga inlägg här ibland. som om ni bryr er när det är trist att göra läxor? eller att jag funderar på att duscha? hahaha.
intresseklubben är överbelastad!

nova sover fortfarande, jag sitter och lyssnar hela tiden ifall hon skulle vakna.
för då måste jag vara snabb att springa upp och stoppa nappen i munnen på henne så hon inte piggnar till like yesterday. förresten, någon som vet vad Riksdagshusbranden 1933 betydde för nazisternas makt? haha.
den som ger mig svaret får en fet kyss! :D

over n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback