Rubrika

Hello hejsan. Sitter i skolan nu, har precis varit i cafeterian och köpt mig en bulle.
Ska snart in och jobba igen, och då är det ljussättning som gäller. Vi ska liksom göra en studioproduktion, och min uppgift är att fixa och trixa med utseendet, alltså hur det ska se ut i bild.
Denna datorn har flippat, det går inte att klicka någon stanns med musen, den går att röra, men inte klicka in på något, helt cp. Så har fått trycka in på blogg med tangenterna, soft, haha.
Vår lärare kom precis och informerade oss om Göteborg på tisdag. Bussen går kvart över sju på morgonen, gulligt att sitta där helt trött och jävlig. sen är det en bio som gäller och efter det blir det fri tid i gbg, kanske blir det en mini utgång med klassen, fast det är ju inte så mkt liv ute på en tisdag haha. Men vi får väl se, man får ju passa på när man är barnledig ;)

känns rätt meningslöst att jag skrev detta inlägget, det kommer säkert inte att publiceras, eftersom att jag inte kommer upp till rubriken, och för att att inlägget ska bli publicerat måste jag ju skriva en rad där. haha. JAJA HERRÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback