natta mat

istället för min macka jag tradade om innan fick det bli en dusch. jag tänkte noga över den saken HAHAHA. nej men allvar, att äta på sent på kvällen = fett. ush nej men allvar. inte det är jag är tjock. men min mage vill jag ha bort, men som tur är kan jag skylla på graviditeten maha! och då får man lov att han lite mage.
men det ska fixas nu på 29 dagar, good luck?
förressten varför bry mig, jag ska gå med min man och min dotter, inte ut och leta upp nya. NÄÄÄÄ!
nu försöker jag intala mig själv att äta igen, JAG ÄR FET JAG ÄR FET JAG ÄR FET! haha.
jag kan knappt vänta tills vi ska åka, det ska bli så otroligt skönt! fast jag är dock lite orolig för hur nova ska ta det.
men nej, det kommer bli perfekt, vi tar med mat och allt sånt till henne så att hon kan fortsätta fodras.
det blir perfekt, för ett snällare barn än nova får man leta länge efter, och det är sant. det kan nog alla intyga.
ända gången nova ger ifrån sig något gnäll är när hon är trött eller inte får hålla i vad hon vill.
annars är hon ett happyface ;D
asså jag bara tradar en massa skit, nu ska jag gå så ni slipper mig. HERRÅ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback