maaaaaaamma

nu är jag helt slut efter morgonens busande. jag och emma har haft full rulle med nova hela tiden.
vi sjöng sånger, klappade händerna och försökt få henne att säga mamma.
Hon börjar liksom säga baaaaabaaa och, booobaaa, det vore ju lite synd om hon ska säga pappa först, haha.
Sebastian är skit stolt! han går och säger paaaaaapaaaa hela tiden så att hon ska härma honom.
Men vi ska hinna före med mamma, haha. lille snutt ♥
idag ska jag packa allt till lanzarote och göteborg, för ikväll åker vi till sebastian, sover där två nätter sen är det gbg med klassen som gäller. allt måste vara färdigpackat innan vi åker på tisdag morgon, för när vi kommer hem från gbg har vi varken tid eller ork tror jag. vi hinner bara vara hemma tio timmar kanske innan vi ska bege oss ot flygplatsen. Men nu ska jag vika lite tvätt som jag tvättade igår kväll, jag måste ju ha mina kläder rena när jag ska börja packa. Herrå cuties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback