latdags

hellu. denna dagen har varit väldigt kort för min del, jag vaknade tio över två, ja TIO ÖVER TVÅ!
sebbis och nova gick upp när nova vaknade och lät mig ligga kvar och sova.
och när jag vaknade av att sebbes mobil ringde var klockan tio över två, shit? haha.
min absolut längsta sovmorgon på sju månader. skönt! så nu är jag pigg och skulle i princip kunna springa maraton.

nova sover, hon somnade i min famn när hon fick dricka innan. så trött var snuttan.
får hoppas hon sover till i morgon bara. skönt!
vi ska ändå upp tidigt och hämta ut hennes pass, lämna hennes rese säng i hyllinge, köpa lite prylar till resan och så. plus packa det sista, det måste ju vara helt klart i morgon!

nu jag lata mig till 100, inte ett skit ska jag göra. PUSS HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback