Lanzarote ;)

hallå hej. vet ni en sak? ni kan aldrig tro vad jag sysslat med i en halv timme, tro det eller ej men jag har tränat.
en kärring stod och sa vad jag skulle göra, på en dvd HAHAHAHAHA! fast det var nog för lite mer åldisar.
och nu vill ni säkert veta anledningen till detta. JO, jag ska berätta! det är nämligen så att jag, sebbis och nova har bokat en resa. till lanzarote :D och det känns inte så lockande att åka dit som ett fläskberg. så nu är det diet och träning i en månad. för den 31;e åker vi. ni kan inte ana hur underbart skönt det ska bli, lite sol och värme sitter aldrig fel. det ska bli roligt att se hur nova reagerar på värmen. så nu gott folk, nu vet ni vad som står på min önskelista när jag fyller år, money money money! (DEN SOM GLÖMMER DEN 17;e JANUARI FÅR SPÖ) ..

idag har vi varit en sväng på väla, bokade resan ju + att vi handlade en söt klänning till nova.
jag funderade på hårfärg en liten stund (är trött på brunt hår) men gav upp. pallar inte förstöra mitt hår ännu mer.
så det får bli i framtiden. eller ja, lär bli snart om jag känner mig själv rätt. men lite förändring sitter aldrig fel.

alltså om femton dagar fyller jag nitton, coolt va? jag känner mig som typ fem. nej men nitton, fan jag börjar bli gammal ;| och om tjugo nio dagar sitter jag på ett flygplan påväg till värmen, wiho!

just det nyår har också varit ju. en väldigt mysig nyår blev det. vi gick upp tidigt eftersom att danmark stod på schemat. väldigt mysigt att gå i helsingör och så. när vi kom hem gjorde vi vid oss lite och sen började vi med maten. fläskfilé och potatisgratäng blev det. när vi ätit upp allt blidde det efterrätt, pannacotta stod på menyn. MUMS! nova fick smaka lite, och hon älskade det.
sen kom oscar, vi spelade idol och något annat spel  som jag inte vet namnet på. helt plötsligt var klockan tolv och vi pälsade på nova massor med kläder. När vi satt henne i vagnen och börjar gå bort mot planen, tror ni inte hon somnar? haha. men sen när alla började smälla på allvar så vaknade hon ett litet tag. fast hon brydde sig inte speciellt mycket. kanske därför hon somnade om lika snabbt igen.
sen som hon hela tiden vi var ute och smällde. när vi kom in tog jag av henne ytterkläderna och la henne i sängen.
sen sov hon till dagen efter.
vi fortsätte vårt och kom i säng vid fyra.
dåligt trött jag var dagen efter när nova vaknade nio helt pigg haha.
men helt okej var det, bättre än att slänga ut en massa pengar och springa på stan.

nu ska jag lägga in lite bilder på datorn, nyår osv. hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback