klippning

idag är jag riktigt trött. vaknade klockan åtta och har varit vaken sedan dess.
vi brukar ju alltid somna om efter att nova fått gröt, men inte idag.
när sebastian klocka ringde vaknade nova och var piggis efter det.
så det var bara att pallra sig upp och umgås med henne.

hon var sen vaken i flera timmar, till ett tror jag?
fast han var nog övertrött tror jag, för hon var gnällig och ville ingenting.
så hon fick en banan och sen somnade hon i mina armar påväg in till sängen.
jag behövde inte ens lägga mig brevid henne, för hon sov redan, snutte ♥

mitt löfte om att vara nyttig går rent åt helvete. igår åt jag hamburgare på mc donalds till middag.
och när vi kom hem erbjöd sebastians mamma whopper angry på burger king, och vem kan tacka nej till det?
så igår tryckte jag i mig två stora burgare på bara några timmar, pommes och cola blev det också. rätt nyttigt om jag får säga det själv? så jag tvingade mig själv att träna magen lite på sebs magmaskin.
jag har träningsverk i armen idag efter det, rätt mysko eftersom att det var magen jag skulle träna ..

i morgon blir det tjejmiddag med hannah och petra, vet dock inte vad vi ska äta, det kommer vi inte överrens om.
OJ SHIT! klockan är fem över två, have to go. har klipptid klockan tre. seb och nova ligger och sover, måste väcka dem! hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback