jag är duttig idag!

nova vaknade runt åtta idag, och jag så trött man kan bli. jag låg vaken till tre, så jag får skylla mig själv.
men nu sitter jag här piggare än någonsin! klockan är bara kvart över elva och jag har hunnit med massor,
tömt diskis, vikt tvätt, tvättat en maskin tvätt och badat med nova. inte dåligt för att vara jag!
mamma lär bli glad när hon kommer hem, gäller ju att fjäska till det ordentligt innan jag fyller år, haha!
nova blev helt utmattad av allting så hon slocknade så fort hon fått ren blöja och kläder på sig.
hon har förresten kommit på en skit kul grej, nämligen att ligga framför tvättmaskinen och titta när den snurrar där inne. hon låg och gapskrattade innan haha, det är inte mycket som behövs för att roa mitt hjärtegull.

nu ska jag plugga, skriva klart mitt arbete om heliga birgitta!
hörs sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback