ingenting to do

jag har inget liv jag vet, men nova sover och jag har ingenting att göra.
vet inte riktigt vad jag ska göra eftersom att hon sover på mitt rum, så packningen kan jag inte direkt börja med.
dessutom har jag vikt två maskiner tvätt, och hunnit slänga på en ny. så det är också gjort.
hoppas nova sover länge, för då blir hon så glad och go när hon vaknar.
har även kommit på nya saker att skriva upp på min packlista, höll fan på att glömma plattången, holy shit! :o
det hade ju varit snyggt och såringa runder med ett jävla halv lockit fult hår. jaja, bigger problem?
ni märker kanske att jag har nada to do, kanske ska ta och vila lite? fast då blir jag nog trött resten av dagen.
jaja, här ska jag inte trada mer i allafall. herrå!

image198

jag älskar dig min prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback