ingen rubrik

hej. idag har jag städat hela huset, diskat, varit ute med nova, städat garderoben och ... jag ljög.
jag har inte gjort ett skit, det enda vettiga jag gjort är väl att jag har ätit middag. om det ens är viktigt.
det är det nog inte om jag nämner vad jag åt, kebabrulle. ush det går bara utför för min del.
jag kommer verkligen se ut som fläskfia resten av mitt liv. skit i det, vad är lite fläsk att gnälla för?
man ska inte klaga, det ska synas att man har råd att äta haha.
annars? jodå. man ska inte klaga. ett tag trodde jag verkligen att min förkylning och allt det skulle komma tillbaka. min hals höll verkligen på att sprängas. men nu känns det som om jag pregad i mig en burk honung.

i morgon blir det väla med mamma och nova. vi ska handla till pappa som fyller år på tisdag.
men vad handlar man till sin pappa? alltid lika svårt med sånt. kallingar är väll det klassiska? haha.
nej men mamma sa att han önskade sig en klocka. får se hur det blir med den saken ;)
ska i allafall handla hårfärg, och .. inget mer alls. jag måste verkligen låsa in mina pengar. kul att åka på semester med en femma i fick pengar?

ska hämta in nova på mitt rum nu, hon somnade i emmas säng. och min kära syster ska sova nu.
herrå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback