godmorgon

godmorgon. nu är vi uppe för andra gången idag, första gången var klockan tio i sju och då fick nova gröt.
nu är den nio och min tur att äta frukost. sebbe lligger fortfarande och sover, jag tjatade och tjatade på att vi skulle gå upp, men han skiter i vilket, blir så jävla sur. men jag förväntar mig en go sovmorgon i morgon istället.

igår agerade jag taxi för mamma och pappa, de var ute och åt för presenkortet de fick av mig och nova i julklapp, och tro mig, när jag hämtade dem vid bussen syntes de på långa håll att de hade haft en trevlig kväll, haha.
man ska väll få roa sig när man är gamling också, haha!

sebastian har börjat läsa min blogg nu också, jag skulle visa honom en sak igår, så sa han "det har jag redan läst" hahaha han försa sig nog där. han ville nog inte att jag skulle veta att han läste. men i allafall, därför tänkte jag ängda dessa rader åt honom "I MORGON ÄR DET MIN TUR ATT SOVA UT, BARA SÅ DU VET"

Nova ligger på golvet nu, hon har rullat utanför sina filtar för att sakta kunna ta sig mot våra dvd skivor.
Det ser så roligt ut när hon förstår att man kan flytta sig på golvet, innan låg hon ju bara still i mitten av filten.
Men nu tar det fem sekunder så ligger hon utanför filten och hasar sig på golvet.
HAHA, asså detta skulle ni se, hon ligger och drar ut dvd skivorna från hyllan samtidigt som hon tittar på mamma för att se om hon säger något, vilken going. måste hämta kameran och se om jag lyckas fota detta!

PUSS HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback