fullt upp!

väldigt dålig uppdatering jag vet, men allt har gått i ett hela tiden.
igår fixade vi passet till nova, alltså hennes bild dödar. så himla söt! hon förstod ju inte att hon skulle titta in i den svarta saken som tar fotto, så hon satt och skrattade till tanten i luckan hela tiden. men till sist fick vi en perfekt bild!
så nästa månad blir det hämting!

en resa till göteborg är också planerad. den 29-30 jan. alltså next week, med klassen.
det ska bli as roligt att få göra något med sina vänner att inte ha något att tänka på mer än mig själv.
både jag och sebastian ska dit, så nova ska sova hos sin gammelfarmor, och sedan hämtar mamma henne där och passar henne resten av dagen. jag undrar verkligen hur jag ska klara detta? på sju månader har jag inte varit utan henne en ända natt. undra hur nova ska klara det .. hon är ju van vid att somna brevid mig, tätt intill mig.
men hon tycker om sebbes mormor, så det kommer gå utmärkt!

när vi kommer hem från göteborg är det bara till att packa det allra sista, för dagen efter, på torsdagen alltså lyfter planet 08.10 till Lanzarote. gissa hur skönt det ska bli att komma bort en hel vecka? LOVELY!
veckan efter Lanza blir det antagligen en veckas boende i hyllinge igen, inte så längesen vi bodde där en vecka ju.
men det är roligt att bo för sig själv.

det är väldigt mycket som händer på kort tid, tråkigt när allt är över.
jag har till och med lyckats spara lite pengar som jag kan shoppa för, väldigt olikt mig faktiskt, de brukar vara slut så fort jag fått dem. men nu så bär det av med en go summa shoppingcash!

sebbe och nova ligger och sover på mitt rum, fast jag hörde nova skrika till lite precis.
hon ligger säkert och leker brevid honom medans seb sover. skulle inte förvåna mig haha!
i morgon ska vi till bvc, klockan nio! ööh fattar inte ens att jag tackat ja till den tiden?
snart får jag börja packa lite också, eftersom att allt måste vara färdigpackat på måndag, och det är säkert en massa saker som måste köpas, sånna praktiska till nova i allafall.

annars har det nog inte hänt något speciellt, jag har mest hängt på väla de senaste dagarna i hopp om att slösa lite pengar, men icke så nicke, det är ju bara rea överallt, som dessutom är helt utplockat.
men ska nog åka och köpa mig en väska snart tror jag, har hittat en som skrek MAAAAALIN efter mig.
lite synd att bara låta den ligga i affären ju!

just det ja, jag har fyllt år också ju. så nu ppls, nu är jag 19 basst! fast jag känner mig som ungefär 16 kanske?
låter det inte stor skillnad på 18 och 19? jag tycker det. typ som 20 och 55? ääh vafan.
ni kanske vill veta vad jag fick för något? haha alltid intressant, jo. christina augileras parfe, money, sån som man gör eget fotoalbum av, euro till resan, presentkort på ikea och väla och en klocka.  tror det var de hela?

nu pratar nova för fullt där uppe, får se om de kopplar att jag är här nere, så de kommer hit.
känner jag dem rätt, eller sebbe rätt, så ligger han i sängen tills jag hämtar dem.
men nova protesterar säkert snart ändå.
nu ska jag äta lite frulle tänkte jag, magen kurrikurrar.
have it, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback