det räcker

nu har du runnit över totalt. nytt år nya tag. det var så jag sa (i år igen) men nu jävlar.
jag står på egna ben nu.


jag skrev ett inlägg innan idag, men det finns inte här. jag publicerade det och allt men nu är det gone ;s mysko.
dagen idag har nog inte varit min dag. skulle stannat i sängen med nova i morse och bara myst istället.
men nej, skolan kallade. efter skolan stack jag, emma och mamma till väla, nova också förståss.
handla inget mer än en skjorta till pappa, hans bday i morgon ju. eller nu faktiskt. congratz daddycool! :D

efter det blev det en snabb runda inom citan, skulle handla blöjor, mat och lite sånt till hjärtat.
väl hemma somnade jag och nova på dirren. eller ja, nova somnade i bilen så jag bara bar inne henne i min säng.
efter det har det bara gått utför, för varje timme som gått har mitt humör bara kokat mer och mer.
jag försökte göra mig själv lite happy med en cheesecake. men icke. nova blev grinig och ville också smaka.
så jag gjorde gröt till henne, men den vägrade hon äta.

och här sitter jag nu, som vanligt. nova sover i sin egen säng. för andra gången på snart sju månader.
inte andra gången hon sover där, men andra gången hon gör det när det bara är hon och jag här.
ja ni fattar? :p hon har börjat knipas och rivas så jävla hårt. på morgonen när jag vaknar har jag feta rivsår på hela kroppen. nog sött, haha.

funderar på att ändra min design lite, men palla egentligen. då kommer jag sitta uppe hela natten och trixa med det. det får nog bli morgondagens projekt. åh. jag har två lektioner i morgon, orkar verkligen inte det.
jag stannar nog hemma med nova. orkar inte den jävla skolan mer alltså. lyllos mig då som har lektioner även mitt "fjärde" år. wei! uh, jag kommer aldrig stå ut!

jaja whatever, ska inte tråka ut er mer. hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback