dentist

jag är så trött på detta nu, jag ger upp. jag orkar inte tjata mig till det längre.nu får det vara som det är, min energi räcker inte till sånna löjliga saker.ändrade planer på min birthday, skulle egentligen bli restaurang med s och nova.men nu blir det inte så anymore .. får se vad som happening istället!

nova sover redan, jag försökte få henne att hålla ut till i allafall sju, men hon slocknade halv sju. rätt jobbit eftersom att jag vill se gynning idag klockan nio, och min tv är inte kopplad så att man kan se tv för den för tillfället. så får börja mecka med det, och då lär hon vakna. nova börjar bli riktigt stor, imorse fick hon först gröt, och en timme efter när jag åt frukost åt hon en macka. inte en hel då, utan små små bitar som jag rev av till henne. det märks att hon tycker det är roligt att få annan mat, hon sitter och skrattar och gapar hela tiden. hon har även börjat äta rätt stora bitar nu, innan var det ju så mosade puréer som det kunde bli, men nu är det bitar som gäller. fast hon är nog fortfarande mer för den mosade matendå slipper hon anstränga sig när hon ska äta.snart kan hon sitta också, det går bra små små stunder, men den svajar det till och hon faller åt sidan. men snart så! måste inhandla lite mer kläder till henne, fast det är nog bara jag som tycker det. men allt växer hon ur ju, hon kan ha ett plagg en halv månadsen är det förlitet. så det känns inte världens roligast att lägga pengar på dyra kläder till henne. jag hittade liksom en super söt svea tröja till bebbar, menden kostade 600, känns väääldigt onödigt att lägga det när hon växer ur det på 123 ...

jag ska till tandläkaren i morgon, hade egentligen tid på fredag men ändrade den till imorgon istället.
skit skoj? haha.

nu ska jag försöka koppla ihop sladdar och grejer, annars blir det ingen gynning för min del
over n' out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback