bvc

goddagens ppls! nu har jag och nova precis ätit frukost (nova för andra gången).
var ju på bvc klockan nio i morse, och det gick prima like always. hjärtegullet väger nu 7510g och är 64 cm!
ingen liten bebbe längre. det märks så tydligt på kläderna att hon växt så mycket, allting är förlitet.
efter bvc hade vi ingen lust att köra hem direkt och göra absolut ingenting, så vi körde till väla istället.
(för tredje dagen i rad) det spelar ingen roll hur ofta jag är där, jag lyckas alltid hitta något att kasta ut mina pengar på. idag fick det bli två byxor till nova och en väska till mig själv. den egentliga orsaken till att jag skulle till väla var för att handla solkräm till lanzarote (sån 100% block till nova) men det glömde jag självklart.
men det gör inte så mkt, det innebär bara en gång till på väla, haha.

annars har vi inte alls gjort någonting, eller ja, vi har inte hunnit. nova ligger och leker brevid mig nu, så får väl busa lite med henne innan hon tröttnar. hoppas hon vill sova lite snart, jag är aptrött.
kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback