väntan

hello mina trogna readers!
skrev ett långt inlägg imorse, men sebbes internet slutade att fungerade precis innan jag han publicera det.
så nu gör jag ett nytt försök.
jag och nova blev hämtade av min mother vid halv ett, så vi har inte varit hemma så länge. nova har fått mat, och nu leker hon med emma. idag ska jag faktiskt färga mitt hår, om jag hinner vill säga. jag pallar inte alltså, men måste.

i morgon blir det utgång, så måste hitta något att ta på mig. fast innan utgången lär det bli en lång jävla skoldag.
vi ska spela in live i studion, så det kommer ta lååååååång tid för alla att fatta vad dem ska göra, vår klass är inte direkt den snabbaste när det gäller att göra saker fort, haha.

mäklaren ringde idag, hon hade ännu inte fått tag på ägaren, så snart skulle hon låta någon annan gå in och bestämma. förhoppningsvis i helgen skulle hon fixa det. så vi får se, snart kanske vi kan säga VÅR lägenhet.
vi var på väla igår en liten sväng, gick in på bolaget eller bolagret kanske det heter, ja skit samma, där de i allfall säljer soffor, tavlor och sånt. snacka om att man längtade då. massa fina lampor, tavlor och sånt. fast jag och sebbe kom underfund med att vi verkligen inte har samma stil och smak, så vi får se hur detta kommer sluta.

nu ska jag upp och göra iordning lite på rummet (tänk om jag kunde skriva att jag skulle packa ihop mina saker). men nej, jag ska bara städa lite och även bestämma kläder till i morgon.
nova ska få ligga och leka med sina leksaker. hej så länge (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback