tänder

god dagens mina kära läsare!

idag gick vi upp halv åtta, yej! mysigt att gå upp tidigt ibland tycker jag. än sålänge har det varit en mysig dag, vi gav nova frulle, sedan somnade hon om. vi stannade uppe och tittade på en film (what a girl wants) medan vi åt frukost. sebbe somnade i slutet av filmen så jag satt alltså själv och tittade, mysigt? haha. 

nova vaknade sen, fick lite banan, och nu är vi här. vi har också hunnit med lite lek. 
det är så roligt, för vad man än gör så gapskrattar nova hela hela tiden. tiden med henne blir bara roligare och roligare för varje dag som går. fast det är också lite tråkigt, för allt går så fort så man hinner inte riktigt njuta. 
på lördag blir nova åtta månader, och jag säger som jag brukar, MIN BEBBE BÖRJAR BLI STOR!
alldeles för stor ju, snart är hon tonåring för fan och kommer skämmas röven av sig för mig haha.

nova gör sig till i rösten hela tiden, hon gör den mycket pipigare än vad den egentligen är, så sött. 
och visst ja, jag skrev ju att hon börjat få en tand där nere i munnen, nu har vi upptäckt en till brevid!

nova kallar. hej sålänge! (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback