skolan

nu är jag i skolan, har historia. min uppgift är att skriva en uppstats om nordnorge under andravärldskriget. MINA KÄRA NORSKA SLÄKTINGAR, VET NI NÅGOT STÄLLE DÄR JAG KAN HITTA NÅGOT OM DETTA, HEEEEEEEELP ME!!! skulle behöva min morfar och hans berättelser, men han är på semester ju. jag vet att ni läser, så skriv! haha.
vet ni en sak? vi har varit på visning idag. lägenheten jag skrev om här om dagen. WEIIII!
vi la ett bud, så vi får se vad som händer med det. hoppas hoppas i allafall. och det bästa av allt är att den är ledig omgående. så nu mina päron, nu kan ni inte längre säga "jag bestämmer så länge du bor hemma" mohaha!
den var hur fin som helst, allting låg perfekt, rummen var stora och ja, det var perfekt. fast den var väl använd så lite målning och nya golv är ett absolut måste. men det fixar vi! nu är det bara att hålla tummarna!

på fredag blir det dessutom utgång, jag har ingentingen att ha på mig. så om någon vill skänka mig något fint jag kan pryda min kropp med så är ni varmt välkomna. annars måste jag ut och inhandla något, men både pengar och tid är det stora brister på så. haha.
 
nu ska jag till "stadsbiblioteket" så måste gå. HAHA!
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback