sjuk

godkväll.

idag är jag sliten och trött. det blev inte mycket sömn inatt för min och novas del.
hon har gått och blivit ordentligt förkyld. hon sover bara en halvtimme åt gången innan hon vaknar av hostan igen.
det är så synd om henne. antagligen är det tänderna som spökar, det är vanligt att barn blir sjuka när de håller på att ploppa upp.

men det blev faktiskt lite shopping idag också:
ett par stövlar till mig, haha de är faktiskt as coola, sen hårfärg, pyjamas till nova och två prinsess haklappar :)
alltid trevligt. hittade ett par fina solbrillor också men känns som om det inte är riktigt läge för det nu i pissesverige.
laddade ner juno igår som jag tänkte glotta på nu. har inte så mkt att göra än det.
ha det finemang! peyS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback