onödigt.

hellu!

igår spenderades dagen med petra, min baby. jag färgade hennes hår och fan vad jag är proffs, det blev skit snyggt. seb hämtade mig där ovh vi tog en sväng in om donken.
idag är jag faktiskt hemma i ekeby, väldigt längesedan jag tillbringade en natt här, men idag så.
jag och nova har ff nu, mamma och emma är gone with the wind typ.
i morgon ska jag, mami och nova ha en mysdag, shopping och lunch on the schema, that's what we like :D
mamma har lovat mig att färga mitt hår idag, wei.

hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken färg? :D

Postat av: olga

du måste lägga ut en bild direkt på ditt hår! :D eller ringa och berätta iaf haha

2008-02-20 @ 16:58:56
URL: http://angeliya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback