new hair

godkvällens.

har precis färgat håret lite röd brunt, faktiskt fint. mamma tycker jag ska ha färgen som den är nu, men jag vill göra ljusa slingor också. då kommer det bli perfa.
jag har precis lagt nova, hon somnade på direkt. inte så konstigt, hon har varit igång hela kvällen, busat och haft sig. snart kommer sebbe tror jag, ringde honom runt sju, då tankade han och sen skulle han köra efter ett litet ärende bara. ett litet? klockan är nio. men han är ju kille, det förklarar det hela.

alltså jag har beslutsångest när det gäller mina kläder i morgon, jag måste packa ner det nu eftersom att jag ska hem till petra direkt efter skolan. jeans och skjorta med svarta pumps eller vit lång tröja med svarta stövlar?
äh får se. slutar med att jag tar med båda outfitsen så får petra bestämma haha.

nu ska jag i allfall slinga håret, herrå!

Kommentarer
Postat av: saaanija.

så söt hon är malin (: guuud.

2008-02-28 @ 21:58:29
Postat av: olga

jag tycker om att jag ska få bestämma! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback