mallan the skjutare

godkväller.

kom precis in från sebbes förråd, gissa vad jag har gjort? haha. skjutit luftpistol hahahahaha.
jag är sämst på sånt, min röv darrar av skräck typ. alla andra fick runt fyrtio poäng, jag fick femton haha.
idag var jag en sväng om mitt hem och hämtade rena kläder, fick även träffa min kära familjemedlemmar
som säkerligen snart har glömt mig. men nä, i natt är sista natten jag och novis är här, sen vill jag sova hemma.
för novas skull också liksom, så hon inte känner sig obekväm när vi kommer hem. men det tror jag iofs hon aldrig kommer göra. så fort vi stiger innanför dörren och emma är i närheten ler nova med hela huvudet.
hon verkligen älskar emma, spelar ingen roll vad emma gör för något för nova skrattar åt henne ändå, snuffe!

i morgon ska jag antagligen mysa runder med petra, hon sa att vi måste ut för att det är sååååå fint väder nu förtiden. oh yes! haha. nej men förvänta dig en pling early, jag vaknar i ottan.
nej nu känner jag att sängen kallar, nova somnade runt nio så hon lär nog vakna tidigt.
och förresten, det blir nog blont hår, eller? ja, jo. skitsamma? haha.
jag vet förresten vad jag ska ha på mig på studenten, inte för att jag ska ta den ändå hahaha, men jag ska ju faktiskt fira lite med alla andra, jag kunde ju faktiskt tagit det om det inte varit för mitt lilla hjärtegull povis ♥
men next year, fast tvivlar på att jag springer runder och tjoar bland alla nittior då. vi får allt se hur det blir med det!

hejdå godningar och nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback