lgh

godmorgon.
jag är spänd i hela kroppen, varje gång jag har vaknat inatt så har jag tänk på lägenheten.
jag hoppas på allting att vi får den, det skulle vara så underbart. slippa åka fram och tillbaka med alla saker och istället ha allt på ett och samma ställe. åh gud. hoppas! kan inte bara mäklaren ringa och säga, congrats ta nycklen och känn er som hemma! nej jag ska inte hoppas på för mycket, då blir det bara piss.
men ärligt tycker jag att vi förtjänar detta, efter alla motgångar.

hela dagen igår gick åt att snacka om lyan, titta möbler (jag vet onödigt om vi nu inte får den, men det är så himla kul att planera) och alla andra nödvändiga saker. har någon tänk på att man måste köpa en jävla dammsugare? eller min micro, eller disk ställ? fy fan vad det är mycket när man väl räknar upp allting. jaja intressant? haha.

idag ska jag se om jag hinner med en tur på väla, jag har liksom ingenting att ha på mig på lördag.
fast jag vet nog ungefär, men jag är väldigt sugen på svarta shorts, och jag har precis slängt mina?
good mallan. den där hårförlängningen jag snackat om hela tiden lär nog inte heller bli av, nu måste jag ju spara alla mina pengar till möbler, nya golv, tapeter osv. så jag får gå med mitt korta pissehår. men det ska i allfall färgas, hårfärgen ligger i min väska. men palla? så jääävla tråkigt.

fan vad jag pladdrar på om massa onödiga saker? men jag kan inte riktigt fokusera på något idag, jag bara väntar på att telefonen ska ringa. hejs för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback