jddjhHJDGDYG :@

idag är jag pigg och väldigt sugen på att göra något. men eftersom att jag var tvungen att betala en meningslös räkning på fem hundra igår är jag rätt så pank. så nu väntar jag bara på min kära föräldrapenning.
sebastian kom till oss kvart i sex imorse, han ringde och sa att han var i ekeby. normaly liksom.
han hade varit ute och kört hela natten typ, så slutade han i ekeby. jag är nådigt sur på honom nu, fortfarande ligger han kvar i min säng och sover. han kan för fan lika bra vara hemma och sova!!! blir så jävla sur när det alltid är jag som ska gå upp på morgonen, och han tror att han kan vara ute hela natten och sen bara skita i allt!! grrrhjshsg :@

nova ligge och sover brevid honom. hon somnade igen typ en timme efter att hon ätit frulle.
men jag hörde henne precis, så får se om seb pallar sig ner hit och göra något av dagen.
jag ska i allfall duscha nu och lugna mina nerver!

hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback