@ hd

nu sitter jag på hd och väntar på att sandra ska äta upp sin lunch. jag pallade inte proppa i mig mat eftersom att jag nyss ätit frukost hemma. anledningen till att jag är här är för att vi håller på med vårt projektarbete  som snart ska vara inlämnat, oh yes! vi har i allfall lyckats skriva inledningen nu. tummen upp för oss!
sebbe har nova idag, så de får mysa lite ensamma för en gångs skull. men angligen får hon väll umgås med oscar också eftersom att de också skulle göra sitt projektarbete. det går säkert bra för henne. jag måste erkänna att fast att sebbe är duktig med nova och sånt, så är man lite orolig för henne hela tiden. löjligt när hon är med sin pappa, men ändå.

asså innan, jag höll på att dö. människorna här hade ett samtalsämne om killar och att noppa ögonbrynen.
de sa att klart att killar ska noppa brynen, EH VA? hade sebbe kommit hem med formade ögonbryn hade han åkt ut med huvudet före. ÄCKLIGT! killar ska låta sina ha sin egen form, visst om de har ett sträck över hela huet, med ihop växta ögonbryn, men de ska fan inte forma dem precis som tjejer gör.

nova vaknade klockan fem imorse, kul? hon har börjat sova jätte dåligt. och det gör mig så jääävla trött om dagarna.
förut sov hon i sin egen säng fram tills typ sju på morgonen, men nu vaknar hon flera gånger per natt.
jag kommer inte ens ihåg att jag gett henne dricka inatt, heller inte hur hon kom till mig i sängen.  men tydligen så hade sebbe tagit upp henne och lagt henne där. hoppas verkligen bara detta är tillfälligt. jag har alltid skrytit om att "åååååh hon sover hela natten, det är aldrig några problem med det" oh yes. där fick man det tillbaka!

kvällen igår var heller inte världens bästa. vi hade planerat att nova skulle sova innan åtta så att hon inte skulle vara vaken under anna phil. jag och nova la oss i sängen klockan sju, och hon somnade precis som vanligt.
när jag reste mig upp vaknade nova och var självklart världens piggaste. sebbe tog över och försökte, hon somnade halv med honom, och när hon rullade över på mage spydde hon upp all gröt hon ätit precis innan.
jätte kul. men det var verkligen så synd om henne, det bara öste upp spya, hon hostade och det rann snor och spya.
så hon fick vara uppe med oss när vi tittade på anna phil, men stackarn var så himla trött att hon somnade brevid mig i soffan. 

nu ska vi fortsätta, HERRÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback