godnatt

har precis sett klart juno. helt okej faktiskt. jag får måna flashbacks av den i allfall ...
speciellt tiden från bb, myspys. det är verkligen det bästa i mitt liv, när vi tre låg där tillsammans.
jag och sebbe tittade på varandra och grät av lycka. det är minnen det! det hoppas jag verkligen alla får uppleva, så himla underbart.
annars har jag inte gjort ett skit ikväll, såg let's dance med familjen, åt gott och bara tagit det väääldigt lugnt.
det ser ut som om nova börjar bli lite bättre, hon hostar inte lika ofta, och hon är inte alls lika roslig.
goda tecken!
nu ska jag krypa ner i sängen med datorn i högsta hugg. godnatt vänner!

en sak har jag tänkt på, det förvånar mig hur oerhört egoistiska vissa människor är, det måste finnas en gräns liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback