bajs

dålig uppdatering, i know. men jag har haft a lot of things to do. hela helgen har i pincip bestått av lägenhets sök.
vi har FAKTISKT hittat en som föll oss i smaken, och förhoppningsvis blir det visning på den i veckan.
så vi får hålla tummarna för detta nu.
igår var vi på ih och såg fch, och som vanligt blidde det förlust. kul att betala femtio spänn för att se dem göra bort sig totalt, publiken gick till och med efter första perioden, HAHA. denna gången var faktiskt nova med också, hon brukar annars vara hos tina när vi ser innebandyn, men denna gången var hon sjuk. så innan matchen stak vi till väla och handlade hörselskydd till nova. och ni skulle sett henne med dem på alltså, gud så sött. kinderna trycktes ihop så hon såg ut som en liten tjockis, haha. men hon trivdes så bra i dem att hon till och med somnade i sebbes knä mitt i matchen.

snart ska jag till skolan, en lektion mellan ett och två, väntar bara på att sebbe ska komma hit så jag kan yta bilen och lämna nova till mamma. efter skolan blir det dötid för mig i två timmar eftersom att jag måste vänta på sebbe tills han slutat, vi ska liksom hem till mig efter för att nova befinner sig ju där. så antgaligen blir det en runda i stan för min del, några minuter i solariet också förhoppningsvis.

haha ni skulle sett innan, det fanns bajs överallt i sebbes rum.
jag satt och målade mina naglar medan nova låg på golvet och lekte, utan blöja för att hon älskar det.
när jag precis börjat måla pekfingret på första handen hör jag ÖÖÖÖHH AGGGH, och då klämmer hon ut en hur stor tolle som helst, det är dock inte det värsta, den var LÖS. så ni kan ju tänka er själv hur nova och hennes filt såg ut. alltså gud, och jag satt där med nymålade naglar haha. jag fick snabbt ta up henne och djura till vasken med henne, och hon bara skrattar hela tiden. hon blev skit glad för att hon fick plaska i vasken ju när jag försökte få bort allt bajs, nej gud, det måste varit en syn de.

nu är nova otålig så jag ska leka med henne. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback