bad

goddag.

nova och sebbe sover, så jag får passa på och skriva nu.
igår var jag, emma, seb och nova på karlslundsbadet och plaskade. nova skrattade och plaskade hela tiden.
det är så roligt att se när hon skrattar hela tiden och att hon har roligt. när vi skulle hem därifrån han vi inte mer än ut ur omklädningsrummet innan hon somnade, stackarn var så trött.
när vi kom hem var hon vaken en timme ungefär, sedan somnade hon igen. och vaknade klockan nio idag.
snutte, det tog på hennes krafter att bada haha.

idag spelar fch, jag vill dit. men icke sebbe. han är löjlig, bara för att jag sa att mark är snygg, haha.
men nä, får väll säga att jag inte vill dit, så kommer han säga, jo vi ska visst dit.
annars händer det inte mycket, ska i allafall hem idag och färga håret så jag äntligen kan få beställa mitt älskade hår. men hallå, jag behöver hjälp med en sak!!!!!!

BLONT ELLER BRUNT HÅR PÅ MIG? jag vet inte hur jag vill ha det själv. så jag tänkte att ni kan få hjälpa mig med det! najs va?

nu ska jag jumpa in i duschen, puss hej!

Kommentarer
Postat av: märta

jag tycker blont! :)

Postat av: diddi

blont :D

2008-02-18 @ 15:26:24
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback