back on track!

nu är vi back från lanzarote, en hel vecka med mat och sol vilket har visat resultat på vågen. under en vecka har jag gått upp två kilo, och sebbe FEM hahaha. vi hade all inclusive och märkte snabbt att det är väääldigt farligt, det får bli frukt i några veckor framöver. resan gick oväntat bra. nova älskade det från första början. inte ett ända klago skrik från hennes sida. flygresan gick jätte bra, fast lite kinkig var hon minuterna innan vi skulle landa på lanza.
flygresan hem gick hur bra som helst, hon sov i två timmar och gissa om min röv domnade bort då? haha.
resan var alltså långt över förväntningarna BRA! och det var väldigt skönt att nova trivdes så bra.
hon fick uppmärksamhet från alla håll och kanter, berättade hur fin och duktig hon var.
badade i poolen gjorde hon också, från början var det bara meningen att hon skulle sitta i sin taxi båt som vi köpt till henne, eftersom att vi trodde inte hon ville bada i det kalla vattnet. men vi hade jävligt fel, hon hängde över kanten på sin båt och plaskade i vattnet. aldrig förr har hon sovit så bra i vagnen som hon gjorde där, flera flera timmar nannade hon. nej detta gör vi snart om, vi får passa på innan nova fyller två år att åka så mycket som möjligt, eftersom att det är gratis fram tills dess.

nu bor vi i hyllinge igen, en vecka denna gången också eftersom att sebs mormor och morfar är kvar nere på lanzarote. därför är vi huspassare! nova sover och vi har typ noll att göra.
de visar en gammal wallanderfilm på tv, den sämsta av alla dessutom, kul?

igår var vi förresten på center syd också, sebbe handlade sig en gps som vi höll på att skratta ihjäl oss av när vi skulle köra hem. jag inhandlade en bikini, tröja, skor och örhänge, datorväska, underkläder, najs! 

måste också tillägga att göteborgstrippen med klassen var awesome! hur kul som helst.
en heldag på stan, fest på kvällen och en bio dagen efter. solstorm hette filmen, skit bra!
alltså det är helt sjukt, av alla de affärer som finns i gbg hittade jag inte ett skit. och jag som planerat att jag skulle handla något nytt som jag skulle ha p åmig på kvällen, men inte fan. så jag fick köpa en tröja jag redan hade hemma som jag kunde ha på mig, skitkul ... 

nu ska jag mysa ner mig framför tvn med lite lärre.
NI GLÖMMER VÄL INNAN ANNA PHIL I MORGON? 
mitt hjärta tog ett glädjeskutt när jag såg att det skulle börja igen! 
HERRÅ LOVELY!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback