<3 dag!

godvälls. flåt för dålig uppsdatering, men jag har inte varit på g för det, och kände att jag behövde pausa lite.
nu är vi hemma från hyllinge igen, skönt faktiskt. har inte varit hemma en natt på snart tre vekor, så den är efterlängtad. sitter i soffan med min family och tittar på antikrundan, verkligen världens sämsta program.
men nova ligger och sover i min säng, så jag har inte många platser att välja mellan.

hela dagen idag har bestått av att städa och diska i hyllinge, dessutom packa ihop alla kläder och grejer.
sju påsar och en väska med kläder och novas saker blev det tillslut. trodde inte vi hade så mycket kläder med oss dit ;o

jag gjorde ett avbrott i mitt skrivande eftersom att nova vaknade, men nu är jag back again.
hon sover verkligen jätte dåligt nuförtiden, vaknar hela tiden och är jätte ledsen, ändå har hon ätit en hel skål gröt, druckit massor och allt annat är hur bra som helst.

i morgon kanske det blir middag med sebbe och deras family, får se hur det blir. jag är sugen på att göra något, men ändå inte. jag har verkligen gått in för att spara pengar nu, jag måste måste måste bli better på det.
r.i.p på impulsköp och andra onödiga saker. roligare att ha mkt pengar på kortet som man kan resa för osv.

fick göra ett avbrott till eftersom att nova vaknade igen, och vägrade att somna om. så nu busar hon med my mam and dad. pappa kryper runder på golvet och säger tiiiituuuuuut, aaaaaaaaa--aaa och böööööö samtidigt som nova sitter och skrattat åt honom.

nu ska jag publicera detta inlägget så nu slipper läsa om fler avbrott haha. godnatt på er alla och hoppas ni haft en bra allahjärtans dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback