nova 1 & ½!

lillejulafton idag, det är alltså bara en dag till julafton. men vet ni vad? idag blir nova ett och ett halvt år gammal. min lilla tjej är kanske inte så liten längre, hon har verkligen lärt sig massor på den senaste tiden. ush nej, tiden går alldeles för fort. tänk att man aldrig kommer få tillbaka henne som en liten ynklig bebbe, nästan lite sorligt. men & andra sidan är hon i en mycket rolig ålder nu.

idag ska vi fira jul hos sebbes mormor & morfar, så jag ska snart börja fixa i ordning allt som ska med & så. mig själv ska jag slänga i duschen & skrubba ren. nova sover middag för tillfället & sebbis är & inhandlar julklappar. själv är jag helt klar med alla, så nu ska jag bara njuta så mycket det går.

efter jobb i morse tog jag en sväng inom åhlens, tänkte köpa en klänning till nova som jag tittat på ngra gånger. tur att jag inte köpt den innan för nu var den sänkt till halva priset, kan inte bli mkt bättre. 69 kr för en klänning! nu har hon en julklänning att ha på sig idag & en till i morgon. jag har köpt en hög extra vita strumpebyxor till sessan, eftersom att hon inte är ren i mer än 5 minuter efter att hon fått på sig kläderna.

nu ska jag fixa lite här hemma.

MERRY CHRISTMAS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback