18 december!

telefonen har varit fastklistrad mot mitt öra sedan sju & nu är jag tömd på allt nödvändigt snack. vad vore man utan sinna vänner alltså? inte ett skit. visst, man kan prata med sin mamma, pojkvän eller vad man nu har. men de hade nog verkligen inte stått ut med allt onödgt skit snack. nej tacka gud för att jag har mina själsfrändar som alltid finns där. riktiga vänner är guldvärda, de har funnits vid min sida sedan jag var 10 år & jag kommer fortfarande ihåg första dagen jag träffade dem. jag hade precis bytt skola & hannah skulle visa mig sina vänner. där skuttade de två runder som några riktiga nördar hahahaha. en fet kyss till mina bönor ♥



Kommentarer
Postat av: petra

hahahaha riktiga nördar snackar vi nu om

Postat av: jennie

hahahahahha ja kommer till och med ihåg att de var i omklädningsrummet som vi skuttade runder hahaha ;D

2008-12-21 @ 18:09:17
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback