tom rubrik

det blev en mysig liten tripp igår kväll. jag, petra, nova, seb & hans bror trängde oss in i en bil ner mot malmö. seb skulle tvunget dit för att se lilleman. ljudet vid scenen var för högt för stackars nova, så jag & petra satte oss en bit ifrån. sen var det langos & se oss omkring time. sedan bar det av till helsingborg igen! nova sov som en stock i bilen & vaknade tio imorse. så vi fick till & med en sovmorgon på köpet! ska man inte klaga på

idag var det då tänkt att mysa på stan lite, man får ju passa på när det är fagar utan regn. men sen så har jag, klanthuvudet själv, glömt novas vagn i sebbes bil. när han är hemma är det väldigt för sent med en mysig runda på stan.

nu ska jag passa på att rensa bland mina skor & kläder, en del ska ut på tradera soon! sen blir det käk, crepes står på menyn idag, yummi!



jag & hjärtat diggar till lillemans musik



jag fetar mig med langos

Kommentarer
Postat av: Linda

Är det din bäbis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback