tråkig fredag

dålig update i know, men jag är segare än fan today. seb & nova vilar tillsammans medans jag försöker underhålla mig själv. man kan tycka att det är skönt att få vara för sig själv ibland, men vafan ska man då göra? då är jag hellre med de två geeksen för då är det full rulle hela tiden. sebbe är hemma från jobb idag, han är en sjukling. (ni vet hur killar blir när de är sjuka.  ingen är så sjuk som de är) det måste vara hemskt att vara dödsjuk när man egentligen bara är förkyld? haha det är så dem är bara, det går inte att ändra på. jag har inte visat mina läckerheter jag klickade hem igår va? måste jag göra senare, ska bara hitta bilden igen. i allfall så är det ett par underbara uggs, säg vad ni vill men de är båda råsnygga & sköna, love it! annars blir det är jävla seg fredag idag (alla verkar vara lika sega nu förtiden). men liksom hösten är här & nu stannar hela sverige upp för att deppa haha. ge mig lite tips på vad vi kan göra ikväll! mys a la minifamilj som oftast slutar i katastorf? nu grymtar snuttan, mat dags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback