toblerone

jag lever om någon av er undrar, har bara inte haft tid med bloggis. nova har precis somnat & jag dregglar över tangentbordet (har hittat en ny sida med helt gorgeous kläder & skor) pisse billigt dessutom! det sorgliga med det hela är att jag är pank. i allfall för pank för att kunna unna mig lite läckerheter! sidan ligger bland mina favoriter så den kommer köras varm när pengarna rullar in på kontot. synd att dem inte hade barnkläder bara, sessans byrå ekar nästan tomt för fan, lagt undan halva för fan. hon måste växt som en galning på senaste tiden för helt plötsligt sa det poff & hälften var för litet för henne. men vi hänger inte läpp för det, för nu har vi en anledning att shoppa ;)


nu åker nyponsoppa & toblerone fram för jag ska feta mig & inte göra ett piss ikväll, godnatt kära vänner ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback