pirates

regnet öser fortfarande ner, dessutom blåser det fan storm. herregud! träden utanför mitt fönster knäcks nog på mitt snart & rutorna på balkongen flyger snart genom sovrumsväggen. nova har precis somnat men jag tippar på att hon snart vaknar igen för det låter verkligen som om någon försöker riva huset!

jag och sessan tittade på den tredje pirates of the carabian filmen today. den första av de tre filmerna kunde jag se om & om igen, så jävla bra. den andre, njäe, sådär. därför längtade jag inte precis efter den tredje & därför har jag inte sett den för än nu. men skaplig ändå, eller .. ingen hade nog sett den om inte bloom var med. ´

snart ska jag hämta mum, dad & sister. ösregnet är jävligt lockande måste jag säga!





mitt hjärta & a l l t!


Kommentarer
Postat av: jenniiii

SÖTNOS :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback