panncakes

idag fick jag sovmorgon ända till kvart över nio, välbehövligt! seb började redan klockan sex, så vi har varit ensamma hela morgonen. men vi klagar inte, det är mysigt att bara vara vi två här, för då kan vi göra precis hur vi vill utan att någon gnällpappa ska klaga. jag och sessan har en sak vi alltid gör på morgonen när vi ska gå upp ur sängen, nämligen & hoppa i sängen, speciellt i sebbes så att inte min går sönder. det är skitkul, man blir pigg & glad på morgonkvisten, prova själv! haha. regnet pissar ner som vanligt, så idag blir det ännu en innedag, vi ska byta gardiner & lite annat tänkte jag. idag ska jag försöka göra pannkakor också, jag har varit sjukt sugen på det i evigheter nu. så idag tänkte jag ge mig på det. sist jag försökte lyckades jag bränna & ta sönder alla. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: J.<3

jag har bästa receptet på pannkakor.



10 dl mjölk

8 dl mjöl

2 dl socker

cirka 2 tsk salt

2 tsk vaniljsocker

4 ägg



bara vispa allt och sen en liten klick smör i stekpannan färdiga att tillaga.



=MUMS



p.s det blir rätt många pannkakor men man kan ju alltid halvera, bara det alltid är 2 dl mindre mjöl än mjölk

2008-09-03 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback